Rouwt om het verlies van haar oud-(charterlid Joop Gras

Rotaryfilmpjes

Films van het resultaat van ons project voor Future Hope in Kolkata en andere filmpjes over Rotaryprojecten, waaronder waterprojecten.

Films

RC Amersfoort-Regio

Welkom op de site van Rotaryclub Amersfoort-Regio.

Via deze Link zie je een kort filmpje over Rotary, het vertelt kort en bondig over het ontstaan, waar Rotary voor staat en wat we doen bij Rotary. Meer informatie over onze Rotaryclub vind je hier.

Waarom lid worden van een serviceclub?

Je bent druk met werk en carrière. Als je een gezin hebt, vraagt ook dat de nodige tijd en er moet ook nog gesport worden. Toch vraag je je met enige regelmaat af of dat nou alles is. Dan wordt het tijd eens na te denken over het lidmaatschap van een serviceclub.

Waarom lid worden van Rotary?

Er is geen wedstrijd tussen de diverse serviceclubs. Rotary is echter de oudste en grootste ter wereld met 1,2 mln. leden en ruim 35.000 clubs in 162 landen. Je bent dus onderdeel van een fijnmazig mondiaal netwerk. In Amersfoort zijn er vijf Rotaryclubs.
Wat mag je verwachten van Rotary? Je wordt uitgedaagd in samenwerking met de vele disciplines die in de club vertegenwoordigd zijn om de samenleving een beetje prettiger te maken. Dat kan met lokale projecten of in mondiaal verband met bijvoorbeeld het waterproject van ons district.

Wat biedt Rotary jou?

Je maakt deel uit van een vriendenclub. Professionals van alle leeftijden zijn vertegenwoordigd. Wekelijks ontmoet je elkaar tijdens de clubbijeenkomst op maandagavond. Naast de bijeenkomst wordt je inzet en commitment ook bij een aantal van onze projecten verwacht. Dit kan door aan goede doelen te werken of door daar fondsen voor te werven. Het Aspergefestival op de Leusderweg is daar een goed voorbeeld van. Iedereen wordt betrokken bij de activiteiten, deelname is vrijwillig maar niet vrijblijvend.
Heb je belangstelling stuur dan een mailtje naar onze secretaris: info@heystekvastgoed.nl.

welkom