Onze club

Hallo, leuk dat je onze website bezoekt!

Via deze website informeren we je over wat we zoal doen als Rotaryclub.

Rotaryclub Cuijk~Maaskant maakt onderdeel uit van een wereldwijd Rotarynetwerk van 35.000 lokale clubs in 165 landen met in totaal 1,2 miljoen leden.

Met ons clubthema van dit jaar ‘Imagine’ in het achterhoofd, organiseren we samen activiteiten om met de opbrengst ervan goede doelen te kunnen ondersteunen. Iedere club geeft op eigen lokale wijze de Rotarydoelstelling inhoud.

Rotaryclub Cuijk~Maaskant bestaat op dit moment uit een veertigtal enthousiaste mensen, samengesteld vanuit diverse beroepsgroepen, die bereid zijn hun kennis en kunde met elkaar te delen.

Door actief de handen uit de mouwen te steken worden door de leden van de club diverse activiteiten georganiseerd, zoals onze Bridgedrive en in december de Santa Run. Dit om geld in te zamelen voor goede doelen.

Daarnaast worden er op onze wekelijkse bijeenkomsten door leden van onze eigen club of door externe sprekers interessante presentaties verzorgd of onderwerpen besproken. Ook bezoeken wij af en toe een boeiend bedrijf of bijzondere locatie.

Kortom: wij zijn een club met inspirerende mensen, die elkaar in een gezellige ambiance wekelijks ontmoeten, die oog hebben voor elkaar en voor de wereld om ons heen.

Wil je ook eens kennis maken met onze club dan ben je van harte uitgenodigd om een keer een avond te bezoeken. Neem dan graag even contact op met onze secretaris via rotary.cuijkmaaskant@gmail.com

We zien je graag!

Ted Wientjens