xx

Over de club

Rotaryclub Delft-Vermeer is de jongste Rotaryclub van Delft. Het doel van de Rotary wereldwijd is maatschappelijk impact maken. De leden van de club willen vooral werken aan goede doelen door de handen uit de mouwen te steken en, indien mogelijk, hiermee aan fundraising te werken. De focus ligt op jeugd in en om Delft. Voor meer informatie over onze club klik hier.

Projecten en Activiteiten

Rotaryclub Delft-Vermeer zet zich op verschillende manieren in om impact te maken. De ene keer door geld inzamelen en sponsoring, een andere keer steken we de handen uit de mouwen. Meer informatie vind u op onze projecten en activiteiten pagina.

Wil je lid worden?

Je bent van harte welkom om kennis te maken met Rotary Club Delft-Vermeer op onze clubbijeenkomsten op woensdagen. Hierbij wordt onder meer aandacht besteed aan projecten en het partieel lidmaatschap voor drukbezette mensen. Op het programma staat een drankje vooraf, een maaltijd en meestal een presentatie. Aanmelden kan via rcdelftvermeer@gmail.com. Deelname is gratis.

Bijeenkomsten

Onze club komt elke woensdagavond bijeen in het WestCord Hotel [naast IKEA] in Delft. Voor ons programma zie de agenda. Als je interesse hebt om een keer te komen kijken, neem dan contact op via het contactformulier.

Locatie: WestCord Hotel, Olof Palmestraat 2, 2616 LM Delft

Tijd: 18:30 – 20:30 uur