KERSTMARTK Leersum
Wandelen voor Water

Welkom bij Rotary Club Doorn. Kennismaken? Mail info@rotarydoorn.nl

Kom kennismaken met Rotaryclub Doorn

Rotaryclub Doorn nodigt je tijdens de landelijke Week van de Open Clubbijeenkomsten uit op 21 maart 2023 voor een kennismakingsavond. Met onze open clubbijeenkomst willen we iedereen die meer wil weten over wat wij doen op een laagdrempelige manier kennis laten maken met Rotary.

De doelstelling van Rotary komt kernachtig tot uitdrukking in haar lijfspreuk ‘Service above Self’. Bij Rotary doen we dat actief en maken we dat samen zichtbaar. Wij zijn People of Action. Iets van jezelf geven, dienstbaar zijn. Wij zetten ons in voor goede doelen op de Utrechtse Heuvelrug, maar ook ver daarbuiten.

Rotary is een internationale organisatie. In bijna alle landen ter wereld vind je Rotaryclubs. Samen met andere clubs realiseren Rotarians internationale projecten om de grootste uitdagingen van onze tijd aan te pakken.

We wisselen onze professionele kennis uit, vertellen over ons vak en luisteren naar interessante en veelzijdige presentaties tijdens onze clubbijeenkomsten. Op het persoonlijke vlak zijn we een waardevol klankbord voor elkaar. Lid zijn van Rotary verrijkt je leven: je helpt actief mee om het verschil te maken en je sluit vriendschappen voor het leven.

Open clubbijeenkomst
Je bent van harte welkom op onze open clubbijeenkomst. De ontvangst is om 18 uur in Parkhuys Rosarium, Molenweg 4, Doorn. We laten je graag kennismaken met Rotary en doen dat door middel van de beproefde Pubquiz ‘Hoe goed ken jij de Heuvelrug?’ met volop interactie en informatie over Rotary en onze club!

De bijeenkomst is rond 20.30 uur afgelopen. Aanmelden kan tot 17 maart via rotaryclubdoorn@gmail.com

We nemen na je aanmelding zo spoedig mogelijk contact met je op.

Meer informatie over Rotary kun je vinden op www.rotary.nl

NLdoet!

Elk jaar in maart organiseert het Oranje Fonds deze grote vrijwilligersactie. NLdoet zet de vrijwillige inzet in de schijnwerpers en activeert door een publiekscampagne zoveel mogelijk Nederlanders om een dag vrijwilligerswerk te doen en zo te ervaren wat ertoe doen als vrijwilliger met je doet!

Op 11 maart 2023 gaat een aantal leden meehelpen met het klaarmaken van de schaapskooi en de weides voor de lammertijd. Zo helpen wij de vrijwilligers van 'Vrienden van de Schaapskudde'.

Rotary Club Doorn