ROTARY KOGGENLAND

Over ons

Rotary Koggenland kenmerkt zich door haar hands-on mentaliteit. We steken graag samen de handen uit de mouwen om iets te doen voor de maatschappij. Rotary Koggenland organiseerd o.a. evenementen en acties die mensen samenbrengen of inspireren. Met de opbrengsten steunen wij diverse lokale en internationale goede doelen. Wij zijn een club met enthousiaste mensen met verschillende achtergronden en professies. Persoonlijke ontwikkeling en een bijdrage leveren aan de (lokale) gemeenschap, staan in onze club centraal.

De kernwaarden van onze club zijn: 50% man: 50% vrouw / binding met regio Koggenland / West Friese nuchterheid / laagdrempelig / jong van geest / nationaal en internationaal actief / samenwerkend het verschil maken / interesse in elkaar / zien, denken, doen mentalitiet / persoonlijke ontwikkeling / kennis delen / plezier

.

Bezoek ons op Facebook - Patrick De Groote