Rotary Club Leiderdorp

Ben je geïnteresseerd wat

Rotary Leiderdorp doet en

wie wij zijn?

Je bent van harte welkom op

onze Open Clubavond

op woensdag 27 maart 2024

18.00 - 20.00 uur.

Laat ons weten dat je komt op

info@rotaryleiderdorp.nl

Disco Rotary Leiderdorp levert 7000 euro op voor de Hospice De Mare

Op vrijdag 22 maart 2024 organiseerden wij, in samenwerking met voetbalvereniging RCL, een disco-avond. Hiermee werd geld opgehaald voor Hospice De Mare. Na afloop was er maar liefst
7000 euro binnen. Een resultaat waar we nooit van hadden durven dromen!

Hospice De Mare gaat het geld investeren in hun nieuwe gebouw. Op 29 april 2024 verhuist het hospice van de tijdelijke locatie in Oegstgeest naar de nieuwe plek aan de Hoogmadeseweg in Leiderdorp. Het geld wordt gebruikt voor de installatie van zonnepanelen en de inrichting van het gebouw.

“Met genoegen dragen we daar als club ons steentje aan bij”, zegt Frans Zonneveld. Samen met een team van clubleden heeft hij het evenement georganiseerd. Ook werkte Roadshow 75 DJ Johan Mol mee, hij haalde ‘de voetjes van de vloer’ met muziek uit de jaren ’70, ’80 en ’90.

Het geld werd onder meer opgehaald door de opbrengst van entreebewijzen en de verkoop van loten. Mooie prijzen werden beschikbaar gesteld door particulieren, kunstenaars en ondernemers uit Leiderdorp.