Rotary Zomer Waterkamp 2016

Een speciaal 5-daags programma van 9.30 – 15.00 uur. Voor jonge mantelzorgers in de leeftijd van 8 t/m 13 jaar.

In de zomervakantie 5 dagen achter elkaar surfen, kanoën, catamaranvaren, suppen, midgetgolfen, lopen over het water in een water walking ball en een skeltertocht door het bos.

Rotary Zomer-waterkamp 2016: in de derde week van juli hebben we ook dit jaar weer voor 29 mantelzorgkinderen een waterkamp georganiseerd bij Surfschool Paradiso aan het Bovenwater. Dit kamp is samen georganiseerd met Stichting Welzijn en Rotary Lelystad. Daarnaast werden de lunches, de afsluitende maaltijd en het vervoer mogelijk gemaakt door vrijwillige bijdragen van Rotaryleden.

Ook in 2017 zal een Rotary Zomer waterkamp worden georganiseerd, waarvoor onder meer de opbrengsten van de Santa Run 2016 zullen worden ingezet.