Ons Wijnpreuvenement

cees_guijt

Elk jaar in het voorjaar in

Huis ter Duin

Schermafbeelding 2014-11-12 om 11

Zie ook en vooral voor de data: www.wijnpreuvenement.nl

Als voorzitter van onze Stichting Rotary Wijnpreuvenement Noordwijk is het mij een genoegen u op dit deel van onze site te mogen begroeten.

Afbeelding 53

Ons jaarlijkse Wijnpreuvenement is steeds in een weekend in het voorjaar in Huis ter Duin met aansluitend de mogelijkheid voor een uitstekend aspergebuffet. Tijdens het evenement kan men diverse hapjes kopen. Van de opbrengst gaat steeds het overschot naar een goed doel.

Voor deelname aan ons jaarlijkse evenement kunt u zich aanmelden op rotary@wijnpreuvenement.nl en op hetzelfde mailadres kunt u zich ook aanmelden voor het aspergediner na afloop. U kunt dat ook doen via de site www.wijnpreuvenement.nl

Het Wijnpreuvenement is een jaarlijks weerkerend evenement voor de fundraising van onze club, waarvoor wij uitnodigingen versturen. Natuurlijk aan onze eigen clubleden, maar ook aan hun vrienden en relaties. In het voorjaar bieden een aantal gerenommeerde importeurs hun wijnen aan op een door de Stichting georganiseerde feestelijke wijnproeverij, waarbij een gedeelte van de opbrengst ten goede komt aan lokale, maar ook nationale en internationale goede doelen.

In het najaar is er dan steeds weer gelegenheid om bij te bestellen.

Wij zijn er trots op dat ons jaarlijkse Wijnpreuvenement door alle aanwezigen steeds weer als een buitengewoon aangename gebeurtenis ervaren wordt.

In de afgelopen jaren konden met onze fundraising giften gedaan worden aan ondermeer Xenia Hospice in leiden, De Bontiusstichting in Leiden (bloedonderzoek naar begin van kanker), Katwijks Museum, Genootschap Oud Noordwijk, Beklimmen toren St Jeroen, Stichting De Brug, Hospice Duin en Bollenstreek, de Le Shan Stichting, Gehandicaptensport Bollenstreek Stichting basisgezondheidszorg, Rotary club Brno in Tjechie voor de bouw van een kinderopvanghuis , Shelterbox Nederland, Stichting Muziek in Jeroen, Stichting M.O.E.T., Waterputten Nigeria, het AON Winterplein (voor het klassikaal schaatsen in Noordwijk-binnen), Stichting Hulphond, Restauratie reddingsboot Curt Carlsen, Restauratie Katwijkse brandweerwagen, Stichting Doe een Wens, Smart Shelter Foundation, de lokale voedselbanken, Kunstklank Noordwijk en Onderzoek naar de Katwijkse Ziekte.

Als u nog niet in ons bestand bent opgenomen en dat wel zou willen, kunt u emailen naar

rotary@wijnpreuvenement.nl. Uw gegevens worden vanzelfsprekend vertrouwelijk behandeld en uw emailadres wordt dan ook enkel gebruikt om u uitnodigingen voor het Wijnpreuvenement te sturen.

Bezoek ook en vooral onze website: www.wijnpreuvenement.nl

Cees Guijt

Voorzitter Stichting Rotary Wijnpreuvenement Noordwijk

rotary