16 mei 2012: Rob Slot vertelt club over fundraising

16 mei 2012: Rob Slot vertelt over fundraising

Rob Slot is voorzitter van Rotaryclub Amsterdam Spinoza. Een in 2008 opgerichte Rotaryclub die binnen de Rotary een wat eigenzinnige koers volgt. De club komt wel wekelijks bijeen, maar heeft maar één activiteit, fundraising ten behoeve van onderzoek naar kinderkanker. Rob vertelde onze club hoe ze er daar steeds weer in slagen enorme bedragen binnen te halen. Wie er meer over wil weten kan hier terecht.

Het management van Huis ter Duin had voor de gelegenheid de Van Herwaarde zaal aangekleed als zou de Chinese premier komen aanzitten:

herwaardenzaal.jpg

George van Herwaarde, waar onze zaal naar genoemd is, was de in 2010 overleden schilder van al die Clowns/Pierrot-schilderijen waar Huis ter Duin mee volhangt, een hobby van de vrouw des huizes. En de lezer heeft hierboven kunnen zien dat je gemakkelijk in die schilderijen kan op gaan…