26 april 2015: Recordaantal bezoekers Wijnpreuvenement

Zondag vond de traditionele fundraising van Rotaryclub Noordwijk en Omstreken weer plaats: Het Wijnpreuvenement. En net als vorig jaar weer in Grand Hotel Huis ter Duin, ons clubhuis. Na het daverende succes van vorig jaar was het geen verrassing dat er dit jaar nog meer wijnproevers waren: 300!

(meer foto’s volgen)

Na afloop in de Keizerzaal de even traditionele aspergemaaltijd:

De voor het geode doel ontkurkte bubbels worden uitgeschonken:

En voor degenen met arendsogen, met uitzicht op de net geplaatste eerste serie windmolens aan de horizon:

Wilma Mesker van team Livingstone licht het goede doel toe. Links onze voorzitter en in het midden het brein achter de organisatie van het Wijnpreuvenement: Cees Guijt:

Het goede doel was het baanbrekende onderzoek van Team Livingstone van het LUMC, onder leidng van chirurg Rob Tollenaar en Dr. Wilma Mesker, naar het in een vroeg stadium ontdekken van kanker door middel van bloedonderzoek. Een simpele en goedkope methode, met verbluffend goede kansen op genezing.

Wijn bestellen en het goede doel steunen kan nog korte tijd hier: www.wijnpreuvenement.nl