27 juli 2011: hulphond te gast

hulphond Noordwijk-20110727-00041.jpg

Hulphond Joico en Annette, op 27 juli 2011 te gast in het clubhuis van Rotaryclub Noordwijk en omstreken.

Joico voelt een half uur van te voren aan (waarom weet men niet, maar misschien ruikt hij dan iets) dat Annette een epileptische aanval krijgt en waarschuwt haar dan, zodat zij haar maatregelen kan nemen. Met Joico kan Annette overal zonder angst naar toe, zo vertelde zij de club, samen met Kim Venhorst van Stichting Hulphond Nederland.

De club sponsort samen met een aantal andere serviceclubs daarom graag een hulphond. Zie ook: http://www.hulphond.nl

hulphond zonder harnas Noordwijk-20110727-00040.jpg

Als Joico uit zijn harnasje is, begint zijn vrije tijd. Bij onze club betekende dat, dat hij nieuwsgierig met alle leden kennis ging maken. Als Joico vrij is, kijkt hij ook heel anders dan tijdens zijn werk, zo is goed op de foto’s te zien.

...met een der clubleden...