28 november 2011: Clublid Arjan Slobbe geridderd

Op maandag 28 november 2011 ontving ons clublid Arjan Slobbe uit handen van burgemeester P.J. Lokker van Noordwijk de onderscheidingen behorend bij het Ridderschap in de Orde van Oranje Nassau.

Arjan ontving de onderscheiding wegens zijn inzet bij diverse lokale verenigingen, waarvan de meest in het oog lopende is zijn bestuurschap sinds 1998 van de Noordwijkse Ondernemersvereniging (NOV), aanvankelijk als penningmeester, sinds 2004 als voorzitter. De onderscheiding werd uitgereikt tijdens een bestuursvergadering van de NOV, waarop Arjan het voorzitterschap heeft overgedragen aan zijn opvolger.

Zoals dat hoort bij Koninklijke onderscheidingen wist Arjan van niets:

Afbeelding 67.png

Arjan is registeraccountant en registervaluator en als partner werkzaam bij Verhoff Corporate Finance & Recovery in Noordwijk.

Het gaat ons clublid publicitair bepaald voor de wind! Het blad Bollenstreek IntoBusiness, editie december 2011, noemt de 50 machtigste personen van de Bollenstreek. Arjan Slobbe is in deze lijst de Numero Uno!