29 januari 2014: Rotaryclub Noordwijk en Omstreken bezoekt Katwijk

Een waarlijk historische avond. Voor het eerst in zijn 34 jarig bestaan heeft Rotaryclub Noordwijk en Omstreken een clubavond gehad in Katwijk.

Ja, het Katwijk waar zoveel clubleden wonen en die daar ook nooit weg zouden willen.

Charterlid Cees Verdoes (Katwijker) merkte dat op tijdens het diner. Een Charterlid is een clublid dat al lid is vanaf het moment dat de club het Charter ontvangt, dat was bij ons dus in 1980.

Het evenement vond plaats in het beroemdste etablissement van Katwijk: Restaurant de Zwaan. Na het diner hield wethouder Ton van Rijnberk (65) uit Hillegom (Wethouder Regio zaken, Economische zaken, Toerisme, Communicatie en Middelen: Financiën, Informatiebeheer, ICT) een lezing over regionale fusies en samenwerkingen en met name de daarmee samenhangende perikelen. Dat waren er nogal wat.

Afbeelding 84.png

En nu we dan toch in Katwijk zijn. In Katwijk wordt momenteel hard gewerkt aan de nieuwe zeewering, wat vele mooie foto’s oplevert. Hier een aantal foto’s van Katwijk en het strand:

Afbeelding 85.png

(foto: clublid Harry Oudshoorn)

Afbeelding 86.png

Afbeelding 87.png

(foto’s: Noordwijker Jack Apon)

En zonsondergangen van clublid annex Katwijkse Boulevardbewoner Ron Krom, die het daar goed voor ons in de gaten houdt:

Afbeelding 88.png