4 februari 2015: Bedrijfsbezoek Fast & Fluid

4 februari 2015: Bedrijfsbezoek aan Fast & Fluid

Ons clublid Ron Krom was gastheer bij het bedrijfsbezoek dat onze club aflegde bij Fast & Fluid in Sassenheim. Wereldleider op het gebied van verfmengmachines. Die dan ook in Sassenheim helemaal vanaf het begin tot het eind in elkaar worden gezet. In een van de schoonste assemblagehallen denkbaar, zo constateerden vele clubleden die zelf ook in de maakindustrie werken of hebben gewerkt. Hieronder een deel van de hal. Er is ook nog een aparte hal waar de metalen onderdelen gemaakt worden.

Als particulieren kennen we de verfmengmachines uit de verfspeciaalzaken en de bouwmarkten. Dit is er een (hij lijkt ook wel wat op een koffieapparaat):

De machines worden over de gehele wereld verkocht. Iets om trots op te zijn. De club kon dan ook met veel genoegen constateren dat Nederland nog wel degelijk mooie maak-industrie heeft. En dan zo verborgen op een industrieterrein in Sassenheim…..

De website voor meer info: http://www.fast-fluid.com/en/products/paint-dispensers/

Onze voorzitter (r.) met de vier leden van het managementteam van Fast & Fluid naderhand in ons clubhuis Grand Hotel Huis ter Duin.