5 en 7 september 2015 Sport !

5 en 7 september 2015: Sport !

Langzaam druppelen de eerste berichten binnen over het touwtrektoernooi (de tweejaarlijkse fundraising georganiseerd door onze dochterclub Rotaryclub Noordwijk Duin- en Bolenstreek) en het jaarlijkse clubgolftoernooi.

Bij het touwtrekken van afgelopen zaterdag hebben we niet gewonnen, maar bij ons eigen clubgolftoernooi van afgelopen maandag heeft wel een clubgenoot de overwinning binnen gehaald. En dat stemt ons trots.

Het team van Haasnoot Bruggen, van onze clubgenoot Arjan Bakker, behaalde een tweede prijs bij het touwtrekken (hier zijn ze aan het werk):

Ook Katwijk Chemie, van onze clubgenoot Geert van Dorp, had een team. Hoe die geëindigd zijn, is nog niet bekend.

En ons eigen clubteam ging goed van start, maar moest de absolute overwinning uiteindelijk toch aan zich voorbij laten gaan:

Het evenement werd traditioneel afgesloten door een BBQ en de band Another Midlife Crisis. Hier de opbouw van de band, ook wel eens leuk om te zien:

En nu dan de overwinnaar van ons eigen clubgolftoernooi, mijnheer Hinnen, die er op deze foto op het laatste moment de spelregels nog eens op na slaat:

Goed gedaan Hans!