6 maart 2011: uitnodigingen voor het Wijnpreuvenement de deur uit

6 maart 2011: Uitnodigingen Wijnpreuvenement de deur uit

Op 5 maart 2011 zijn weer de uitnodigingen voor Het Wijnpreuvenement de deur uit gegaan.

Ons Wijnpreuvenement is ons jaarlijks terugkerende fundraising evenement. Zo’n wijnproeverij is niet heel uniek, want meerdere Rotary en andere service clubs doen het, maar de Rotary Club Noordwijk e.o. doet het wel op heel bijzondere wijze.

In het schitterende landgoed Klein Offem in Noordwijk-binnen wordt op zondag 17 april a.s. weer de jaarlijkse wijnproeverij gehouden.

Wijn moeten we toch in huis hebben en wat is er nou mooier dan op zo’n ontzettend leuke wijnproeverij op een zondagmiddag een lijst in te vullen en gewoon al je wijn, die je anders met zware tassen van de Appie Hein naar huis moet slepen, op papier te bestellen, waarbij je ‘m eerst nog eens mag proeven ook, gezellig samen met vrienden. En tegen prijzen die nog lager liggen dan in je favoriete supermarkt, omdat de Stichting Wijnpreuvenement Rotary Noordwijk gewoon heel mooie prijzen weet te bedingen bij de importeurs. Plus dat je weet dat alle wijnen in beginsel erg goed zijn, want die kiest de Stichting zelf uit.

En van iedere verkochte fles gaat dan ook nog eens een deel naar de door de club uitgekozen goede doelen.

Het is een gouden formule en de belangstelling voor het evenement is dan ook groot. Niet alleen onder de leden, maar ook onder de velen die in gaan op de uitnodiging. Voor wie er meer over wil lezen, die kan hier terecht.

Onze clubleden kunnen hier (in het besloten gedeelte van de site) nazien of ze zelf al op de lijst van aanwezigen vermeld staan en welke van hun vrienden zich al hebben aangemeld.

De Wijnpreuvenement Presentielijst (besloten)

Klein Offem: