7 maart a.s. knallend lustrumfeest

Frits Boddeman | 23/01/2015

Begin 2015 is het vijf jaar geleden dat Rotaryclub Purmerend-Weidevenne van start ging als dochterclub van Rotaryclub Purmerend-Polderland. En dat gaan we vieren! Iedereen is dan ook van harte welkom op ons knallend lustrumfeest op zaterdag 7 maart a.s.! Zorg snel dat je er bij bent! Het aantal kaarten is beperkt, bestel dus direct!

E:\Tijdelijke internetbestanden\Content.Word\large.jpg

Met als toepasselijk thema ’Geef me de vijf!’ is het meer dan alleen ons eigen feestje. Want we gaan vijf goede doelen steunen, vijf senioren de dag van hun leven bezorgen en van vijf kansarme jeugdigen laten we een hartenwens in vervulling gaan. Op ons feest hoor je daar meer over.

Het wordt een onvergetelijke avond met live muziek, een kleine veiling met vijf topstukken en een kofferspel waarbij verrassende prijzen uit vijf koffers komen. Natuurlijk zijn er heerlijke hapjes en drankjes. En... er mag gedanst worden!

De opbrengst van het feest gaat naar het Kinderparadijs in Purmerend voor de aankleding van een speelterrein voor kleinere kinderen. En van het kofferspel gaat de opbrengst naar vijf lokale goede doelen, aan te wijzen door de andere vijf Rotaryclubs uit onze regio.

Het feest vindt plaats in ‘t Stamhuis aan de Kerkstraat 11 (1441BL) in het centrum van Purmerend. Aanvang 20.15 uur, maar zorg in ieder geval dat je om 21.00 uur aanwezig bent! De kosten zijn 25 euro per persoon (inclusief een glaasje bubbels bij de ontvangst, een consumptiebon en heerlijke hapjes gedurende de avond).

We kijken er naar uit om op 7 maart samen met jou en met een ieder die je wilt meenemen, ons eerste lustrum te vieren.
Hartelijke groet en heel graag tot dan!