Bert van Velthuijsen is de voorzitter van RC Tilburg Leijdal
Rotary Magazine
lees hier
jaarthema 2023 - 2024
klik hier voor een toelichting
100 jaar Rotary in Nederland
bekijk hier het filmpje van D 1610

Van harte welkom op de website van Rotary Club Tilburg-Leijdal

RC Tilburg-Leijdal

logo

Rotaryclub Tilburg-Leijdal is een gemengde Rotaryclub met ongeveer 35 leden. We komen 3 maal per maand op vrijdag tijdens de lunch en een maal per maand op donderdagavond bij elkaar om de Rotary-projecten te bespreken of een voordracht te beluisteren van een gastspreker. We zijn een hechte club met als doel; vriendschap en maatschappelijke betrokkenheid.

Er lopen altijd enkele langdurige projecten zoals “Het vierde Geschenk “, “Het Wings project”, ”Gereedschap voor Afrika”, “Een bomenproject” en we ondersteunen “The Living museum” in regio Tilburg. Tussendoor worden er regelmatig kortlopende projecten ondernomen die een goed doel dienen. Alle leden werken belangeloos mee en gebruiken hun vaardigheden uit hun dagelijks werk om de doelen te realiseren.

Tilburg kent nog drie andere zusterverenigingen. De standpunten van onze club komen voort uit de basisgedachte van Rotary International.

The Rotary Foundation

Donating to Rotary means clean water and sanitation. Health and hope in areas that were once ravaged by diseases like polio. Economic development and new opportunities. Your financial help makes all this happen, and more.

When you give to The Rotary Foundation, you fuel our service projects - projects that eradicate polio, promote peace, and improve developing communities.

doneer hier

Voor leden: log snel in om het programma te bekijken.