Rotary helpt !
Mantelzorgdiner 2019

WELKOM OP DE SITE VAN ROTARY UTRECHT FLETIOMARE

Welkom

Als voorzitter van de Rotary Club Utrecht-Fletiomare heet ik u van harte welkom.

Wie zijn wij?

Onze club Utrecht-Fletiomare bestaat bijna 20 jaar. In die tijd hebben we een bijzondere groep mensen bij elkaar gebracht, die naast een service-mentaliteit ook belangrijke eigenschappen als gezelligheid, interesse in elkaar en behoefte aan verdieping meebrengt. Ook humor is belangrijk. We komen bijeen in Harmelen en onze leden wonen in een groot gebied voornamelijk ten westen van Utrecht.

We zijn een actieve, gemengde en jonge club met een gemiddelde leeftijd onder de 50 jaar. We komen eens per twee weken bij elkaar,  op de woensdagen om 19.30 uur. Een reguliere avond bestaat uit een gezellig diner en een goed gesprek. Een voorwoord, ´who is who´ en/of een externe spreker. Met elkaar eindigen aan de bar maakt onze avond compleet. Uiteraard trekken we er ook op uit om bedrijven en plekken in de buurt of steden te bezoeken.

Er is ruimte om heel actief te zijn in activitetien binnen en buiten de club, maar als het persoonlijke of professionele leven daarom vraagt is er ook de mogelijkheid om een periode in de luwte mee te draaien. De sfeer is informeel en persoonlijk. We organiseren kleine en grote acties en evenementen, maar altijd concreet gericht op de lokale gemeenschap. Wandelen voor water, ons matelzorgdiner en onze wijnproeverij zijn succesvolle en terugkerende acties. Tegelijk vernieuwen we ook, zo doen we bijvoorbeeld actief mee aan Help Portrait Utrecht

Belangstelling voor het lidmaatschap?

Wij staan altijd open voor nieuwe leden die zich bij het karakter van onze Rotaryclub thuis voelen. Met degenen die inhoud, inzet, vriendschap en plezier naast het werk en gezin willen combineren, maken wij graag kennis.

Tot ziens,

Nicolette van Erven

Voorzitter Rotary Utrecht-Fletiomare

Interesse? Neem contact op met het bestuur via: https://rotary.nl/utrechtfletiomare/clubjaar/

Zie voor verdere informatie: www.rotary.nl

Mantelzorgdiner 2023

Op maandag 20 november 2023 organiseerde Rotary Club Fletiomare het inmiddels bekende Mantelzorgdiner.

Wij nodigen mantelzorgers en hun zorgvragers graag uit voor een gezellige avond met een diner in de Kloosterhoeve in Harmelen. Wilt u uw zorgontvanger meenemen, dan kan dat uiteraard ook.

De avond zal om 18.00 uur beginnen (inloop v.a. 17.30 uur) en rond 22.00 uur feestelijk worden afgesloten. Het wordt een avond met heerlijk eten en drinken, mooie gesprekken en we gaan genieten van prachtige muziek en vermaak. Kortom, een avond om nooit te vergeten.

We hopen u te mogen begroeten op 20 november 2023 vanaf 17.30 uur in de Kloosterhoeve , Kloosterweg 2 Harmelen.

Voor meer informatie kunt u contact opnemen met Eveline 06-21288611

Graag tot 20 november!

De inschrijving voor deze avond is helaas gesloten, we gaan 149 mantelzorgers een onvergetelijke avond bezorgen!