Sinds 2005: Heuvelrug Wandeltocht

Sinds 2015 organiseren de leden van Rotaryclub Veenendaal Regio jaarlijks de Heuvelrug Wandeltocht. Door de handen-uit-de-mouwen mentaliteit van deze club hebben inmiddels duizenden deelnemers kunnen genieten van al het moois dat de omgeving van Veenendaal te bieden heeft. De tocht wordt over meerdere afstanden gehouden.

De Heuvelrug Wandeltocht gaat langs de mooiste plekjes van het Nationaal Park Utrechtse Heuvelrug. Doordat er verschillende rustpunten op deze mooie plekjes zijn gesitueerd, geniet u samen met andere wandelaars optimaal van al het moois de natuur te bieden heeft.

De opbrengst van de Heuvelrug Wandeltocht gaat in z’n geheel naar goede doelen. De organisatie doet er dan ook alles aan om zoveel mogelijk gesponsord te krijgen zodat het inschrijfgeld laag kan blijven, maar we toch een hoogwaardige, professionele en een wandeltocht van goede kwaliteit kunnen organiseren.

Om het u eenvoudig te maken aan de start kunt u zich vooraf al via deze website inschrijven, zodat u bij aankomst aan de start vrijwel direct kunt vertrekken. Blijf via onze nieuwsbrief op de hoogte van de start van de inschrijving.

Op de website vindt u informatie over bijvoorbeeld de verschillende afstanden of hoe u zich ook als organisatie of groep kunt inschrijven.

Maak kennis met Rotary, u bent van harte welkom

Ook de handen uit de mouwen steken? Interesse in interessante en zinvolle activiteiten zoals het samen organiseren van de Heuvelrug Wandeltocht, maar ook deelneme aan andere activiteiten zoals lezingen, bedrijfsbezoeken, clubavonden? Maak dan kennis met onze club. Dat kan eenvoudig door het contactformulier in te vullen. We nemen dan cantact met u op voor het plannen van een kennismaking. U bent van harte welkom!