Heuvelrug Wandeltocht

De 15e Heuvelrug Wandeltocht wordt gehouden op zaterdag 25 mei 2019. Een prachtige wandeling langs de mooiste plekjes van Nationaal Park Utrechtse Heuvelrug. Met dit jaar geheel nieuwe routes! De Heuvelrug Wandeltocht staat deze keer in het teken van het Gilbertjaar 2019. Start en finish is in Veenendaal en er is keuze uit vijf afstanden tussen 10 en 50 kilometer.

Deelnemers aan de Heuvelrug Wandeltocht worden niet alleen getrakteerd op een mooie en goed bewegwijzerde route, maar kunnen ook rekenen op een goede verzorging. Koffie en thee zijn gratis bij vertrek en onderweg wordt op enkele punten gratis koffie, thee en bouillon verstrekt.

Met de opbrengst van de Heuvelrug Wandeltocht zal dit jaar de stichting Scoren in de Wijk Veenendaal worden ondersteund. Scoren in de Wijk wil door middel van sport en sociale activiteiten kinderen van 8 tot 12 jaar in diverse wijken in Veenendaal op speelse wijze vroegtijdig (aan)leren en laten ervaren dat verantwoordelijkheid dragen voor de eigen leefomgeving belangrijk is.

Rustig genieten van de mooie omgeving of flink doorstappen, de Heuvelrug Wandeltocht is er voor alle wandelaars. Er kan gestart worden op de afstanden 10, 15, 25, 40 of 50 kilometer. De routes van de twee langste afstanden gaan bijna geheel over een verharde of semi-verharde ondergrond.

De Heuvelrug Wandeltocht wordt gehouden op zaterdag 25 mei 2019 en wordt dit jaar alweer voor de 15e keer georganiseerd door Rotaryclub Veenendaal Regio. Kijk voor meer informatie op: www.heuvelrugwandeltocht.nl