minivakantie zomer 2018

Rotary organiseert familievakanties op Zorgboerderij Amstelkade

Voor het tweede jaar op rij heeft Rotaryclub Vinkeveen-Abcoude in samenwerking met de Voedselbank en natuurcamping Amstelkade zes families met jonge kinderen uit De Ronde Venen een heerlijke vakantieweek bezorgd op Zorgboerderij Amstelkade. Deze natuurcamping ligt aan de Kromme Mijdrecht, in het groene hart van Wilnis. Het vakantiehuisje (een fleurige pipowagen inclusief kooktent en houten schuur voor fietsen en berging) bood ruimte voor een gezin van vier. Ook was er een grote tent beschikbaar die als dagverblijf diende en, indien nodig, extra slaapplekken bood (zie foto). In de periode 13 juli tot 24 augustus hebben de vakantiegangers volop kunnen genieten van de rust en de schitterende natuur. Vooral voor de kinderen was het een paradijsje: er was volop gelegenheid om naar hartelust te spelen en ravotten. Al met al een geslaagd project dat zeker voor herhaling vatbaar is!

Rotaryclub Vinkeveen-Abcoude

www.rotary.nl/vinkeveenabcoude