NL Doet 22-03-2014 bij de Warkense Molen

Klussen voor NLdoet

Leden van Rotaryclub Zutphen hebben zaterdag 29 maart tijdens NLdoet de handen uit de mouwen gestoken om het terrein rond de Warkense molen in Warnsveld een opknapbeurt te geven. Ook is het Bakkerijmuseum dat naast de molen staat weer helemaal schoongemaakt en zijn de planken aan de buitenzijde van het museum voorzien van een nieuwe laag teer, zodat alles er weer prima bij staat voor het nieuwe seizoen.

PVG-20140322-0125.jpg

De werkzaamheden rond de molen bestonden uit verschillende schilderklussen, het slopen van een oude houtopslag en het schoonmaken van het houtwerk rondom de molen. Net na de middag waren de klussen geklaard en hebben de vrijwilligers van de Warkense molen de klussers getrakteerd op een lunch en kregen de Rotarians nog een rondleiding van de molenaar. De stichting Warkense molen is erg blij met de inzet van de Rotarians.

Foto: Patrick van Gemert/Zutphens Persbureau