Pubquiz Make a Wish

Woensdag 16 december was het tijd voor ons jaarlijks kerstdiner met partners. Echter niet feestelijk in ons eigen Home, Restaurant View, maar vanwege de coronamaatregelen thuis achter een laptop via Zoom. Wel was er de mogelijkheid om bij View een mooi kerstdiner te bestellen met drie of vier gangen. Hier hebben 8 leden met hun partners gebruik van gemaakt. Het diner kon worden opgehaald bij View of worden bezorgd. Een en ander in een feestelijke doos met gouden ballon erop. Bijgaand een goede instructie hoe de gerechten moesten worden afgewerkt.

Om 20.00 gingen we van start met de Pubquiz van Make a Wish onder leiding van Gerbrand. De pubquiz werd gekocht bij Make a Wish en de opbrengst is ook voor Make a Wish.Make a Wish is een organisatie die de allerliefste wensen vervuld van kinderen tussen de 3 en 18 jaar met een ernstige soms, zelfs levensbedreigende ziekte. De stichting realiseert met 400 vrijwilligers jaarlijks meer dan 550 wensen.

De quiz telde 6 ronden.

1.

2.

Wenskinderen (deze vragen worden gesteld door wenskinderen en aansluitend zijn de vragen in beeld te zien)

3.

Plaatjesronde

4.

Sprookjes

5.

6.

Muziek

De quiz werd als behoorlijk pittig ervaren of het niveau van de Rotarians is toch niet zo hoog. Gijs was natuurlijk weer behoorlijk competitief maar Nicole en Simon hebben overtuigend gewonnen! Een wisselbeker werd virtueel uitgereikt. Ondanks dat we elkaar niet live konden zien en omhelzen was dit een leuke avond met veel fellowship.