Bedrag voor Serious Resque

Alphen aan den Rijn, 23 december 2012

RotaryAlphen-Logo.png

Alphense serviceclubs bieden “Het Alphense Glazen Huis” bedrag aan!

Rotaryclub Alphen en Lions Rhijnhart Alphen aan den Rijn staken de koppen bij elkaar en in no-time werd besloten gezamenlijk een mooi bedrag te overhandigen aan het Alphense glazen huis.

Zondag jl, 12:00 uur werden Jacqueline Vegt en Kees van der Poel, de respectievelijke voorzitters van beide serviceclubs, ontvangen in het glazen huis op het Aarplein. …jullie zijn toch elkaars concurrenten, hoe komt het dan dat jullie deze actie samen doen…? Kees antwoord: als serviceclubs streef je uiteindelijk het zelfde doel na! Of het nu Rotary is of Lions. Het gaat om het helpen van de zwakkeren in de samenleving, zowel lokaal, nationaal als internationaal.. en wij ondersteunen graag de lopende actie van Serious Resque.

Het bedrag is maar liefst € 500,-- en bijeengebracht door diverse ludieke acties eerder dit jaar. Een deel van de opbrengsten van dergelijke acties wordt gereserveerd, speciaal ter ondersteuning van dit soort spontane activiteiten. Tegelijkertijd verwachten we draagvlak te creëren voor wat we als serviceclubs zoal doen. …het ligt overigens in de verwachting dat we in de nabije toekomst vaker samen zullen optrekken, maar daar zeggen we nog even niets over… zegt Jacqueline.

Al met al een geslaagd moment, onder toeziend oog van een enthousiast publiek. Rotaryclub Alphen en Lions Rhijnhart wensen de Glazen Huis bewoners sterkte met de laatste lootjes en hopen dat Alphen een mooie bijdrage kan leveren aan de totale opbrengst dit jaar.

Glazen huis 23 december 2012-1.jpg

Jacqueline Vegt en Kees van der Poel; voorzitters van resp. Rotaryclub Alphen en Lions Rhijnhart Alphen aan den Rijn “live” in Het Alphense Glazen Huis.

Glazen huis 23 december 2012-2.jpg

Glazen huis 23 december 2012-3.jpg

Macintosh HD:Users:groenvorm:Documents:0 ROTARY:ALGEMEEN:Glazenhuis december 2012:Glazen huis 23 december 2012-4.jpg

Macintosh HD:Users:groenvorm:Documents:0 ROTARY:ALGEMEEN:Glazenhuis december 2012:Glazen huis 23 december 2012-6.jpg