Nachtbraken in Avifauna

Mac HD SSD:Users:groenvorm:Documents:0 ROTARY:ALGEMEEN:Avifauna thema-avonden:4 Nachtbraken Augustus 2015:Nachtbraken 851x315.png Bijna 1000 man gaf er gevolg aan…

Vrijdag de 14e augustus zijn de weergoden ons zeer gunstig gestemd geweest. Het was weer een mooie en gezellige avond. Velen uit de club, en niet te vergeten Hilde en Marjan, hebben vol enthousiasme de handen uit de mouwen gestoken. Onze spreekstalmeester bracht een extra komische noot in tijdens de afsluitende borrel. Sprekend voor mijzelf was dit symbolisch voor de manier waarop we voor en tijdens deze avond weer met elkaar opgetrokken zijn. Natuurlijk ook weer buitengewoon veel waardering voor John met zijn team. Zij stellen Avifauna deze avond beschikbaar en brengen al hun expertise in om de bezoekers weer een onvergetelijke avond te bezorgen.

Onze verkopen liepen hier en daar iets minder dan verwacht, maar alle inkomsten optellend hebben we voldoende €€'s binnen gehaald om de #ijsvogelwand inclusief #kijkscherm in het Zaanse Rietveld neer te kunnen zetten.
Als alles loopt zoals het hoort kunnen we daar dus volgend jaar de blauwe flits voorbij zien schieten.

Dank aan allen! Klik HIER voor het fotoverslag.

Mac HD SSD:Users:groenvorm:Desktop:Common_Kingfisher_Alcedo_atthis.jpg

Mac HD SSD:Users:groenvorm:Desktop:IJsvogelwand_juni_2013.jpg