Kerstlichtjes voor Water 2011 - 2012

Kerstlichtjes voor Water

Na het succes van vorig jaar organiseert Rotaryclub Amersfoort-Regio ook dit jaar weer de actie “Kerstlichtjes voor Water”. Hiertoe wordt er een ca. 15 meter hoge kerstboom geplaatst op de Varkensmarkt in Amersfoort.

Wij hopen dat net als vorig jaar weer veel lichtjes gaan branden in de boom, zodat dit maal een nieuw waterproject in Ghana gerealiseerd kan worden.

Ondernemer

Wij vragen u als maatschappelijk betrokken ondernemer zoveel mogelijk lichtjes te sponsoren en zouden het op prijs stellen als u evenveel lichtjes sponsort als u werknemers in dienst heeft.  De lichtjes kosten € 2,- per stuk.

Als tegenprestatie bieden wij u naamsvermelding van uw bedrijf aan in een bedankadvertentie en - indien u 250 of meer lichtjes sponsort – wordt uw logo ook op een scherm in een diashow geprojecteerd voor een raam op een eerste verdieping op een prominente plaats op de Varkensmarkt. Daarnaast worden de sponsors genoemd op onze website; de sponsors van 250 lichtjes of meer krijgen hun logo geplaatst met een link naar hun eigen website. Nieuw dit jaar is de mogelijkheid om als hoofdsponsor op te treden. Indien u 750 lichtjes sponsort, zal uw onderneming als hoofdsponsor worden vermeld in de diashow, op de website en in alle verdere publicaties.

Particulier

Natuurlijk kunt u onze actie ook steunen als u geen ondernemer bent. Elke gift is welkom! Een euro hier is in Ghana een veelvoud waard.

Wij rekenen op uw steun, doe mee en laat uw lichtjes dit jaar ook voor anderen schijnen!

De boom zal op vrijdag 9 december worden geplaatst en feestelijk worden onthuld door alle Kerstlichtjes in de boom te ontsteken.

Namens Rotaryclub Amersfoort-Regio

Menno Broers, voorzitter