18 en 25 mei 2013: Aspergefestival Leusderweg 2013

Op 18 mei en 25 mei 2013 weer een Aspergefestival Leusderweg

Na het overweldigende succes van voorgaande jaren organiseert Rotaryclub Amersfoort-Regio ook dit jaar weer in samenwerking met enkele winkeliers van de Leusderweg het jaarlijks terugkerende Aspergefestival Leusderweg waarvan de opbrengst bestemd is voor een lokaal goed doel. Dit jaar zal het Aspergefestival Leusderweg plaatsvinden op zaterdag 18 mei (de dag voor Pinksteren) en op 25 mei (de zaterdag daarop volgend).

We hebben op beide dagen kraampjes staan op twee locaties, respectievelijk bij Albert Heijn voor op de hoek en op de stoep voor Wijnhandel Henri Bloem en keurslager Rudolf Blom zoals hieronder rood omcirkeld is.

Met het Aspergefestival Leusderweg worden dit jaar fondsen gegenereerd om het opknappen van het buitenterras van Verpleegtehuis De Lichtenberg mogelijk te maken.

Ut kunt meer over dit aspergefestival lezen op de speciale website.