11 maart 2013: Vijf-Eurodiner

Macintosh HD:Users:bernardvanschaik:Documents:Unknown-1.jpeg Macintosh HD:Users:bernardvanschaik:Documents:images.jpeg Macintosh HD:Users:bernardvanschaik:Documents:Unknown.jpeg

Jaarlijks koken leden van onze club voor ’t goede doel. De inkoopkosten van een volwaardige driegangen maaltijd mogen niet meer dan vijf euro bedragen. Leden nemen minimaal één introducé mee voor een gezellige en culinair hoogwaardige avond. Aan het einde van de avond bepaalt eenieder wat ’t hem of haar waard is geweest. De opbrengst komt ten goede aan het door onze club uitgekozen goede doel.

Een aardse maaltijd, uitstekende wijnen en voortreffelijk gezelschap wachten ons op 11 maart 2013 bij het traditionele Vijf-Eurodiner in Café De Proeverij aan de Utrechtseweg 58-60 in Amersfoort. We gaan weer uit van een grote opkomst. Hoe meer enthousiaste deelnemers, hoe meer opbrengst voor ons waterproject binnen Future Hope.

Future Hope is in 1987 door een jonge Britse bankier opgezet om de straatkinderen van Kolkata, het vroegere Calcutta, betere kansen te bieden. Dit klein, geïmproviseerd initiatief met een handvol straatkinderen is inmiddels uitgegroeid tot een organisatie met zeven huizen, een school en een kleine professionele kliniek. Meer dan 200 kinderen noemen Future Hope op dit moment hun thuis.