Uitnodiging Wijn voor een Lokaal Goed Doel Najaar 2013

Uitnodiging ‘Wijnactie voor een Lokaal Goed Doel’

Afgelopen jaar heeft de Rotaryclub Amersfoort Regio het initiatief genomen om alleenstaande ouderen in Amersfoort te trakteren op een mooi omlijste avond in het restaurant van de Flint. De doelgroep waren ouderen die niet in een verzorgings- dan wel verpleeghuis wonen en geen of weinig contact onderhouden of bezoek ontvangen van familie of vrienden.

Ook dit Rotaryjaar wil de Rotaryclub Amersfoort Regio zich inzetten voor een specifiek doelgroep in de Amersfoortse samenleving. Begin volgend jaar zullen wij een specifieke doelgroep op een verrassende wijze in het zonnetje zetten. De wijnactie van dit najaar is bedoel om de hiervoor noodzakelijke gelden op te halen.

Graag nodigen wij u, uw partner en uw gasten dan ook uit voor onze goedverzorgde wijnproeverij op 23 november om 16:00 uur.

Een bestelformulier treft u hier aan.

Ook wijnen uit onze vorige acties zijn onder vergelijkbare condities leverbaar. Die zijn te vinden op onze site in de archieven van voorgaande jaren.

Per fles wordt een toeslag van € 2,- (= € 2,42 incl. BTW) berekend die geheel ten goede komt aan bovengenoemde activiteit.

Bijgaand ontvangt u een lijst van geselecteerde wijnen die op de proeverij op u wachten. Maar niets weerhoudt u om uit het grote assortiment van Geurtsen Wijnimport een andere keuze te maken; uiteraard ook met een toeslag van € 2,42 per fles.

Voor zakelijke relaties kunnen wij onder dezelfde voorwaarden (toeslag van € 2,- excl. BTW per fles) op maat gemaakte relatie-/wijnpakketten samenstellen. Wij adviseren u om daarvoor rechtstreeks met Geurtsen Wijnimport contact op te nemen (033 463 3035) of dit tijdens de wijnproeverij nader te overleggen.

Datum : 23 november 2013

Tijd : Tussen 16:00 en 18:00 uur