11 april 2016: Vijf-Eurodiner

\\LG-NAS-VAKAR\volume1_public\Data\Mijn Documenten\Rotary\Website Rotary\4- Activiteiten\Archief 2014-2015\Vijf-Eurodiner\bankbiljet-5-euro-nieuw-achterkant.jpg

Jaarlijks koken leden van onze club voor ’t goede doel. De inkoopkosten van een volwaardige driegangenmaaltijd mogen niet meer dan vijf euro bedragen. Leden nemen minimaal één introducé mee voor een gezellige en culinair hoogwaardige avond. Aan het einde van de avond bepaalt eenieder wat ’t hem of haar waard is geweest.

Maandagavond 11 april vindt het jaarlijkse Vijf-Eurodiner weer plaats bij Café De Proeverij, Utrechtseweg 58-60, 3818 EN Amersfoort. Vanaf 18u00 bent u welkom. De maaltijd wordt om 18u30 geserveerd.

De opbrengst zal dit jaar besteed worden aan fietsen voor de minderjarige Asielzoekers van 15 tot 18 jaar, die op dit moment aankomen bij Zon en Schild. Omdat ze daarmee vrij ver buiten de stad zitten, verschaft een fiets deze kinderen mobiliteit.

Ons team zal een prachtige maaltijd voor u koken, Geurtsen Wijnimport stelt de wijnen beschikbaar en er zijn weer mooie aanbiedingen tijdens de avond. In ieder geval is gezelligheid gegarandeerd.