Aspergefestival Leusderweg 2018

Aspergefestival Leusderweg

Voor een lokaal goed doel

C:\Users\László\AppData\Local\Microsoft\Windows\INetCache\Content.Word\Aspergefestival logo.jpgAspergefestival Leuserweg

28 april en 5 mei 2018

Jaarlijks organiseert de Rotaryclub Amersfoort-Regio, in samenwerking met de winkeliers van de Leusderweg in Amersfoort, een aspergeverkoop voor een lokaal goed doel. Dit jaar is dat op 28 april en op 5 mei 2018, Bevrijdingsdag.

Lokaal goed doel

De opbrengst van deze actie is dit jaar bestemd voor de Stichting Reanimatie Netwerk Amersfoort om Amersfoort te voorzien van hardware (AED’s), software (sms-alertsysteem) en vrijwilligers (getrainde burgerhulpverleners), zodat op ieder moment en op iedere plaats in Amersfoort binnen zes minuten reanimatie kan worden verleend.

C:\Users\László\AppData\Local\Microsoft\Windows\INetCache\Content.Word\RNA-logo-normaal-sept16.jpg

Mooi aspergepakket

Voor deze actie is een mooi aspergepakket samengesteld. Een pakket voor meerdere personen met asperges AA-kwaliteit, slagersachterham, een bijpassende mooie fles witte wijn en Barneveldse eieren.

Quiches

Naast het aspergepakket bieden wij ook (hartige) aspergequiches aan, al dan niet in combinatie met een bijpassende mooie fles witte wijn. De quiches zijn speciaal voor u bereid door ons team en zijn bedoeld voor twee personen.

Daarnaast verkopen we kleine, ronde eenpersoons aspergequiches, voor u bereid door ons team.

Reserveren

Reserveren van de aspergepakketten en aspergequiches is niet nodig. Ze kunnen op 28 april en/of 5 mei gewoon worden gekocht tussen 08:45 en 17:00 uur bij de twee verkooppunten op de Leusderweg. Om niet naast de beste kwaliteit asperges te grijpen adviseren wij om u om niet tot het scheiden van de markt te wachten met uw aankoop, omdat de voorraad dan uitverkocht zou kunnen zijn.

Verkooppunten

De verkoop vindt plaats aan de Leusderweg tussen 8u45 en 17u00. De verkooppunten bevinden zich daar op de hoek bij Albert Heijn en bij de Jumbo voor.

Samen met de winkeliers van de Leusderweg

Het aspergefestival wordt mede mogelijk gemaakt door de winkeliers van de Leusderweg.

Stef’s Groente en Fruit koopt de asperges in.
Wijnkoperij Henri Bloem verzorgt de inkoop van de wijn.
Keurslagerij Rudolf Blom levert de slagersachterham aan.
Albert Heijn stelt zijn stoep beschikbaar.
Jumbo stelt zijn stoep beschikbaar.

Daarnaast stelt Sociëteit Amicitia haar keuken beschikbaar voor het bakken van de quiches.