6 december 2018: Ontsteken Kerstlichtjes

6 december 2018: Kerstlichtjes worden officieel ontstoken in de kerstboom op de Varkensmarkt

Donderdagavond 6 december 2018 rond 19u00 worden de lichtjes van de Kerstboom op de Varkensmarkt voor de Rotaryclub Amersfoort-Regio officieel door wethouder Cees van Eijk ontstoken. Iedereen is welkom om te genieten van dit schouwspel!

Ook de diashow met logo’s van de hoofdsponsors draait vanaf dat moment tijdens winkelopeningstijden.

Al vele jaren organiseert Rotaryclub Amersfoort-Regio een Kerstlichtjesactie waarvan de opbrengst bestemd is voor een goed doel. Dit jaar is het goede doel het voorzien van de bibliotheek van de Charles Llwanga School in Zebilla, Ghana, van een dak.

De Kerstlichtjesactie houdt in dat het aantal lichtjes dat gaat branden afhankelijk is van de bijdragen van zowel ondernemers als particulieren. Zij kunnen lichtjes à € 2,- per stuk sponsoren, waarbij wij ondernemers zouden willen vragen om evenveel lichtjes te sponsoren als er werknemers in dienst zijn.

Hoe meer lichtjes, hoe meer geld voor het goede doel!

Niet alle kerstlichtjes zijn gesponsord. Ook u kunt mee doen. Voor meer informatie verwijzen wij u graag naar onze flyer.

D:\Mijn Documenten\Rotary\Website Rotary\4- Activiteiten\Archief 2018-2019\Kersdtlichtjesactie\Kerstlichtjesactie 2018.jpg