16 maart 2019: Rotaryclub Amersfoort-Regio doet mee aan 'NL doet'

Op zaterdag 16 maart steekt Rotaryclub Amersfoort-Regio de handen uit de mouwen in het kader van NL Doet.

D:\Mijn Documenten\Rotary\Website Rotary\LOGO\Rotary Amersfoort-Regio.jpg

Het gaat om het schoonmaken/schilderen van de dagbestedingsruimte voor Dichtbij Dagbesteding aan de Vanadiumweg 11B in Amersfoort.

Dichtbij Dagbesteding biedt kleinschalige dagbesteding op maat aan jongeren en (jong)volwassenen met psychiatrische problematiek met een normale tot bovengemiddelde intelligentie, met een (chronische) afstand tot de arbeidsmarkt.

Over de klus:

Hun dagbestedingsruimte kan een grote schoonmaak- en opruimbeurt gebruiken. De dagbestedingsruimte is groot en ruim, maar daardoor ook lastig schoon te houden. Ook is het belangrijk dat alle materialen eens goed uitgezocht en opgeruimd worden. Verder moeten er twee muren geschilderd worden.

Zie ook: https://www.nldoet.nl/klus/schoonmakenschilderen-dagbestedingsruimte.