Wijn voor Water Najaar 2012 brengt bijna € 2.210 op!

Onlangs hield onze Rotaryclub Amersfoort-Regio zijn traditionele najaarswijnactie om fondsen te werven voor het steunen van zijn Community-Service-acties in het algemeen en nu voor ons waterproject “Water voor het Future-Hopeproject Rajarhat bij Kolkata, India” in het bijzonder. Het ging net als vorig jaar weer om een drinkwatervoorziening, nu voor de universiteit van Wa, in het noordwesten van Ghana.

De opbrengst van deze actie was €2.209,46!

Langs deze weg willen wij alle mensen die hieraan bij hebben gedragen bedanken.

Een speciale dank gaat uiteraard uit naar Bastiaan en Huub Geurtsen die deze actie weer voortreffelijk hebben verzorgd.

Mocht u deze actie nu gemist hebben, niet getreurd. In het voorjaar hebben wij onze voorjaarswijnactie waar u naast een nieuw aanbod van wijnen ook die uit deze actie nog kunt bestellen.