Het Vijf-Eurodiner 2017 brengt € 2.619 op voor het Burgerweeshuis

Vijf-Eurodiner 2017 brengt € 2.619 op voor het Burgerweeshuis

Op 10 april is het jaarlijkse Vijf-Eurodiner voor de tiende keer gehouden in de Proeverij.

Het was een buitengewoon gezellige avond, waar opnieuw werd bewezen dat lekker eten niet duur hoeft te zijn, mits met liefde bereid. En dat is Gé met zijn kookploeg toevertrouwd.

De organisatoren namen de inkoopkosten voor hun rekening, Geurtsen drankenhandel doneerde de wijnen, Marco stelde De Proeverij ter beschikking. Voor de verkoop stelde Van Lanschot greenfees ter beschikking, Henk Keetell bracht ‘1e rij balkon’-kaarten voor het Concertgebouw in en Richard van Berkel zette in met een weekend ‘Love-tower’ in Bad Ems. En natuurlijk werd de wisselfles wijn weer geveild, die inmiddels over de jaren al meer dan € 2.000 heeft opgebracht.

Het uiteindelijke resultaat is een prachtige opbrengst. Na afloop kwam Aart Veldhuizen, voorzitter van het Burgerweeshuis, nog even persoonlijk bedanken in de Proeverij. Hij beloofde om er, samen met Richard van Berkel, op toe te zien, dat het geld volledig ingezet wordt voor kinderen die anders niet op vakantie kunnen.

Een woord van dank aan eenieder die hieraan heeft bijgedragen.

\\LG-NAS-VAKAR\volume1_public\Data\Mijn Documenten\Rotary\Website Rotary\3- Nieuws\Archief 2013-2014\Vijf-Eurodiner 2014\P1040193.jpg