2010-11-20 Vuur voor Water groot succes

Vuur voor Water groot succes

Onder de slogan “Vuur voor water” heeft onze Rotaryclub Amersfoort-Regio zijn traditionele kaarsenactie om fondsen te werven gehouden.

Met deze acties steunen wij onze Community-Service-acties in het algemeen en nu de aanleg van een watervoorziening voor een technische school in Noord Ghana in het bijzonder. Het gaat daar om een gemechaniseerde boorput met pomp voor de primaire watervoorziening, omdat de aanwezige publieke voorziening niet werkt, en een voorziening om regenwater op te vangen en te gebruiken voor sanitaire doeleinden. Het belang van een betrouwbare voorziening voor de studenten is groot. Het gaat om drinkwater en ook om een voorziening ter verhoging van de hygiëne. Primaire levensbehoeften dus.

Een ambitieus plan, maar zeker haalbaar, mede door uw medewerking aan deze fundraisingactie.

Met het verkopen van onze laatste voorraad kaarsen hebben wij Euro 793,00 weten op te halen. Een waar succes!

Wij danken alle mensen die ons doormiddel van deze actie hebben ondersteund!