Sponsors Kerstlichtjesactie 2015

Sponsors Kerstlichtjes voor Water 2015

Al vele jaren organiseert Rotaryclub Amersfoort-Regio een kerstlichtjesactie waarvan de opbrengst bestemd is voor een goed doel. De kerstlichtjesactie houdt in dat het aantal lichtjes dat gaat branden afhankelijk is van de bijdragen van maatschappelijk betrokken ondernemers en particulieren. Zij kunnen lichtjes à € 2,- per stuk sponsoren, waarbij wij ondernemers vragen om evenveel lichtjes te sponsoren als er werknemers in dienst zijn.

Dit jaar is het goede doel “Wandelen voor Water”, waarbij wandelende schoolkinderen uit deze regio geld bijeen brengen voor drinkwater- en sanitatieprojecten in ontwikkelingslanden.

Hoe meer lichtjes, hoe meer geld voor het goede doel! En….heel belangrijk: de Rijksoverheid verhoogt de totale opbrengst van de actie met 80%. Dus uw lichtje van € 2,- is in feite € 3,60 waard!

Op de Varkensmarkt in Amersfoort is daarom een hoge Kerstboom geplaatst waarin héél veel Kerstlichtjes branden. Deze kerstlichtjes zijn gesponsord door betrokken ondernemers en particulieren uit Amersfoort en omstreken.

Helaas zijn nog niet alle kerstlichtjes gesponsord. Wij nodigen u dan ook uit om een lichtje voor onze minder bedeelde medemens aan te steken.

De onderstaande ondernemers en particulieren gingen u voor bij het ondersteunen van deze actie:

Sponsors ≥ € 500:

Gemeente Amersfoort

Van der Kam Womenswear/Menswear

Interxion

MBO Amersfoort

Sociaal Cultureel Fonds van De Amersfoortse Verzekeringen

Krijco

Accord Uitzendbureau

LVB Networks

LVB Networks - Amersfoort, Netherlands

Morelisse

Profund Vastgoed B.V.

Geurtsen Wijnimport

Overige sponsors

MVGM Bedrijfshuisvesting

Herman de Groot Ingenieurs

Profin financiële en assurantieadviseurs B.V.

Vereniging van Eigenaren Binnenstad Amersfoort (VEBA)

For All IT Holding

Savepartner