Oliebollen- en appelbeignetverkoop brengt € 450 op

Opbrengst oliebollenactie van de Rotaryclubs Amersfoort-Regio en Amersfoort-West

In samenwerking met Bas Mosmans en Sjors Lans van Sociëteit Amicitia en Rotaryclub Amersfoort-West hielden we op 30 december 2015 een oliebollen- en appelbeignetverkoop voor het goede doel.

Bas en Sjors hebben ze, naar oud familierecept, belangeloos voor ons gebakken en brachten ons slechts de kostprijs in rekening, zodat er een flinke opbrengst resteerde. Iedere klant kreeg namens Amicitia een gratis glas Glühwein aangeboden.

Voor beide Rotaryclubs was de netto opbrengst van de oliebollen en appelbeignets, € 450 elk, voor hun eigen goede-doelenprojecten.

De opbrengst van Rotaryclub Amersfoort-Regio is bestemd voor “Wandelen voor Water”, waardoor de overheid over de opbrengst 80% extra bijdraagt. Daarmee is voor dit doel dus € 810 beschikbaar gekomen.

Wij danken ieder voor zijn afname en Bas en Sjors voor hun belangeloze medewerking.