Najaarsactie ‘Wijn voor Water’ 2019 brengt bijna € 3.282 op

In december 2019 heeft Rotaryclub Amersfoort-Regio de actie ‘Wijn voor Water’ gehouden. In belangeloze samenwerking met wijnhuis Salentein en Geurtsen Wijnimport werden uiterst scherp geprijsde, toonaangevende wijnen van Salentein aangeboden.

De gezellige sfeer en de mooie wijnen brachten deze proeverij tot een afname van 1356 flessen wijn wat bijna € 3.282 voor het goede doel opbracht.

De opbrengst komt geheel ten goede aan het streven om in 2020 14 studiebeurzen te realiseren voor studenten Water- en Sanitatiemanagement uit ontwikkelingslanden. Dankzij het stimuleringsprogramma van Rotary International wordt deze mooie opbrengst bovendien zelfs nog verdubbeld!

Onze dank gaat uit naar wijnhuis Salentein en Geurtsen Wijnimport voor de goede verzorging van deze actie en natuurlijk naar alle afnemers van de mooie wijnen.

Wij kijken uit naar de volgende wijnproeverij!