Opbrengst Wijnactie voorjaar 2020 ruim € 1.321!

Rotaryclub Amersfoort-Regio hield vanaf mei 2020 weer de actie 'Wijn voor Water'. In belangeloze samenwerking met Geurtsen Wijnimport is het mogelijk om ónder de winkelprijs, een toonaangevende rosé te kopen van tophuis Caprice uit de Provence. De opbrengst komt geheel ten goede aan het streven om in 2020 14 studiebeurzen te realiseren voor studenten Water- en Sanitatiemanagement uit ontwikkelingslanden. Dankzij het stimuleringsprogramma van Rotary International wordt elke euro verdubbeld!

Deze actie leverde een afname van 546 flessen wijn op, wat ruim € 1.321 voor het goede doel opbracht. Dit bedrag wordt dus nog verdubbeld!

Onze dank gaat uit naar Geurtsen Wijnimport voor de goede verzorging van deze actie en natuurlijk naar alle afnemers van de mooie wijnen.

Wij kijken uit naar de volgende wijnproeverij!