Opbrengst kerstlichtjes- en wijnactie voor de Voedselbank Amersfoort

Als gevolg van de coronacrisis is er een groeiende groep Amersfoorters die in onzekerheid verkeert, omdat ze onvoldoende inkomen heeft om genoeg en gezond voedsel te kopen. De Voedselbank Amersfoort levert een belangrijke bijdrage door deze mensen te steunen met voedselpakketten.
Rotaryclub Amersfoort-Regio heeft besloten om de opbrengst van de kerstlichtjes- en najaarswijnactie dan ook geheel ten goede te laten komen aan Voedselbank Amersfoort.

De totale opbrengst voor de Voedselbank is het prachtige bedrag van € 3.835. De kerstlichtjes hebben € 1.350 euro opgebracht, de wijnactie € 2485.

De Voedselbank heeft de opbrengst gebruikt om juist deze afgelopen Kerst zoveel mogelijk gezinnen die dat zo hard nodig hebben extra te steunen, zodat ook zij in deze onzekere tijden het feest van het licht kunnen vieren.