Onze contactclubs

Na jarenlange banden met clubs uit Engeland (Brighton-Hove), Italië (Salerno) en Frankrijk (Rouen), gaat het 'Klavertje Vier' met een blad minder verder. Salerno stapte uit het verbond en Rouen heeft zich voorlopig terug getrokken. Maar, er kwam een nieuw blad bij.
Het Internationale samenzijn, nu 'Klavertje Drie', maakte in 2017 een nieuwe start in Amersfoort, met gasten van RC Brighton & Hove (Engeland) en, voor het eerst, RC Kieler Förde (Duitsland).

Een weekend lang waren zij te gast bij de leden thuis. Er was een Symposium over de organisatie van de gezondheidszorg in de drie landen en de gasten verkenden Amersfoort, waaronder een bezoek aan het Mondriaanhuis. Zondagmorgen werd het weekend afgesloten met het traditionele Klootschieten.

Kortom, een weekend waar de Rotary-onderwerpen Vocational, Fellowship en International Understanding volop aan bod kwamen.

X:\# Mijn Documenten\Jacq's R'ry Club\Commissies\Comm International\Collage (indexwebsite).jpg

Sites van onze contactclubs

RC Kieler Förde

RC Brighton & Hove Soiree (Facebook)