Ondanks regen veel plezier bij Drakenbootrace

"Het water kwam van alle kanten. De deelnemers van de Drakenbootrace kregen een stevige uitdaging te verwerken. Om het hardst peddelen in korte races van 150 meter terwijl de regen in hevige buien op de doorweekte lichamen kletterde. Toch was de stemming er niet minder om."

Zo wordt de Drakenbootrace beschreven op de site van ZoalsJan. Beter kan het niet weergegeven worden.

C:\Users\obrac\Pictures\00 Resized\3e Race-8b_1024x576.jpg

Op 30 september '17 deed het team 'Waterdjyn' van onze club mee aan deze eerste editie van de Soester Drakenbootrace. Hiermee is geld ingezameld ten bate van de Stichting ZoalsJan. De stichting is genoemd naar het onlangs aan ALS overleden clublid Jan Jager van Rotary Club Soest-Baarn en wil hulpmiddelen aanschaffen om ALS-patiënten meer mobiliteit te geven.

We vielen helaas niet in de prijzen: de bokaal was voor het team van Lions Club Eemland.

Klik hier voor een verslag van de dag en hier voor een foto-impressie van Jaap van den Broek e.a..