Clubinformatie

Wie zijn wij en wat doen wij?

Energiek en ambitieus

Wij zijn een serviceclub met energieke mensen tussen de 25-50 jaar. We hebben allemaal een connectie met Amersfoort. We werken en/of wonen in Amersfoort, of er in de buurt. Wat ons nog meer met elkaar verbindt? We zetten ons graag in voor de maatschappij en hebben de ambitie om impact te maken.

Actief en creatief

Het idee is heel simpel. We gebruiken onze kennis en kwaliteiten om iets te doen voor een ander. We bedenken continu nieuwe manieren om ons steentje bij te dragen. We halen niet alleen geld op voor goede doelen, maar steken ook graag onze handen uit de mouwen.

Sociaal en professioneel

We laten ons ook graag inspireren. Zo nodigen we regelmatig gastsprekers uit en leren we van elkaar. Plezier en ontspanning hoort er wat ons betreft ook bij. Samen borrelen, een Kerstdiner, een weekendje skiën, het kan van alles zijn.

Open en divers

Iedereen is welkom in onze club, zolang je je maar verbonden voelt met onze doelen en Amersfoort. We willen dat iedereen zichzelf kan zijn. We zien diversiteit juist als onze kracht.

Rotary iets voor jou?
Ontdek het zelf en maak kennis met ons.