Fundraising

OVER FUNDRAISING

Rotaryclub Amsterdam-Nieuwendam organiseert jaarlijks evenementen om geld in te zamelen voor goede doelen. Iedereen is van harte welkom om mee te doen en onze projecten te ondersteunen.

Rotary-IMC Weekendschool Golftoernooi 2019

Op 6 november 2019 wordt een unieke NIGHTGOLF golfervaring(*) georganiseerd voor de IMC weekendschool. Tijdens het golftoernooi wordt de inwendige mens goed verzorgd met een borrel, versnaperingen en een afsluitend diner.

Voorafgaand de wedstrijd bieden we i.s.m. de golfschool een golf-clinic aan voor leerlingen van de weekendschool en jeugd - (klein)kinderen van de deelnemers. (start 16:00)

Het Rotary-IMC Weekendschool Golftoernooi is al 9 jaar een groot succes. Elke keer weer verrast het resultaat van het event met de gezelligheid, de nieuwe contacten en de opbrengst voor het goede doel.

Zowel Rotarians als niet-Rotarians met een GVB kunnen zich inschrijven. Geïnteresseerden in Rotary, golf-fanaten met een hart voor de IMC weekendschool en / of Amsterdam Noord zijn van harte welkomHet is een perfecte manier om kennis te maken met Rotary en bij te dragen aan de ondersteuning van de goede doelen in Amsterdam-Noord.

Wil je mee doen? Of wil je het goede doel sponsoren? KLIK OP DEZE LINK

Laat het ons weten via info@nieuwendamopen.nl

2011       Open Golf, Amsterdam-Noord Op straat gespeeld rond “De Breek” en in Waterland tussen de koeien

2012       Nacht-golfen op de Golfbaan Waterland

2013       Een 9 holes stadsparcours in de parken en straten

2014       Noorderpark Open Golf In en rond het Noorderpark

2015       Noorderpark Open Golf In en rond het Noorderpark

2016       Fantasy golfparcours Golfbaan Waterland over 10 holes

2017       Golfbaan Waterland verrassingscourse van 10 holes

2018       Nightgolf op 9 holes met een blacklight Neary contest

2019       Nightgolf op 9 holes met een blacklight Neary contest

Klik hier voor de vorige edities van het golftoernooi

IMC weekendschool: Klik hier

(*) 2018 was zo’n succes dat we het nog een keer organiseren

Benefietdiner en veiling zaterdag 23 maart 2019: Opbrengst – 21.500 Euro.

Na het geweldig leuke en succesvolle benefiet diner met veiling van het afgelopen jaar (opbrengst ruim
€ 25.000 t.b.v. de ondersteuning van de jeugd in Amsterdam Noord) organiseren de beide Rotaryclubs in Amsterdam Noord (Rotaryclub Amsterdam Noord en Rotaryclub Amsterdam-Nieuwendam) opnieuw een benefiet diner met veiling.

Tijdens het diner heeft veilingmeester Frans Cappers op zijn onnavolgbare wijze de veiling geleid. De veilingitems waren zeer divers: van bijvoorbeeld een sloepentocht, een individuele coachingsessie, een nieuw bedrijfslogo en een loopbaanonderzoek tot een bijzondere ervaring op de campus in India en kunst. Als een felbegeerd item niet kon worden bemachtigd, dan maakte men ook nog kans in de loterij. Ten slotte waren de tijdens het diner geserveerde wijnen na afloop te bestellen.

Het was een bijzonder gezellige en smaakvolle avond met een mooie opbrengst van 21.500 Euro voor het goede doel!

Hartelijke groet,

Hilde Mertens,
Voorzitter Rotaryclub Amsterdam-Nieuwendam

Marieke Snieders,
Voorzitter Rotaryclub Amsterdam-Noord

Wanneer: Zaterdag 23 maart 2018, vanaf 18.00 tot 23.00 uur
Waar: Hotel de Goudfazant, Amsterdam
Wat: Drie gangen diner inclusief wijnarrangement en veiling
Kosten: € 70,- per persoon (waarvan ongeveer 1/3 voor het goede doel)

Het diner bestaat uit een heerlijk 3-gangen diner inclusief wijnarrangement.

Wij hopen op een leuke smaakvolle avond en een mooie opbrengst voor het goede doel!

Voorzitter Rotaryclub Amsterdam-Noord

N.B. Alle te veilen producten en diensten werden kosteloos ter beschikking gesteld. Ook de veilingmeester bracht geen kosten in rekening en Hotel de Goudfazant sponsorde het evenement.

Klik hier voor de vorige edities van het Benefiet

Initiatieven van onze Rotarians

Ook kleinere evenementen en activiteiten binnen onze club leveren geld op voor goede doelen.

Als we iets onderling organiseren gaat er voor elke deelnemer en klein bedrag in onze goede doelen pot, zo leveren veel kleine bijdragen van onze clubleden weer mogelijkheden om structureel goed te doen.

Contact:

Rotaryclub Amsterdam- Nieuwendam | Dr. M.L. Kingstraat 27 | 1121 CN Landsmeer