Kledingactie 2018

KLEDING AAN DE STRAAT OP 10 NOVEMBER 2018

DE GROTE ROTARY KLEDING ACTIE

De echte zomerhitte ligt weer achter ons. Langzaam gaan we naar een mooie nazomer – althans als we de weerberichten mogen geloven. Daarom vraagt Rotary Anna Paulowna u ook dit jaar weer om uw kleding die u niet meer gebruikt alvast apart te leggen, zodat deze opgehaald wordt tijdens de GROTE ROTARY KLEDING ACTIE.

Op 10 November 2018 kunt u tot 10.00 uur uw kleding in zakken op straat zetten en komen leden van de Rotary Club deze kleding ophalen. Schoenen die u niet meer draagt zijn ook welkom. Nadat alle kleding verzameld is, wordt deze kleding verkocht via een opkoper. De opbrengst komt geheel ten goede aan lokale goede doelen. Een van de doelen is de jaarlijkse moederverwendag die de Rotary organiseert om moeders van zieke en gehandicapte kinderen een dagje te ontzorgen. Meer lokale goede doelen staan altijd op het programma en u kunt bepalen welk goed extra steun kan gebruiken.

Heeft u nog een goed lokaal doel in uw hoofd waarvan u vindt dat het geld dit jaar aan besteed zou moeten worden, mail dan uw idee aan info@rotaryannapaulowna.nl Het goede doel dat het meeste voorkomt zal dan zeker in aanmerking komen voor een bijdrage. Goede doelen waaraan u kunt denken zijn lokale sportverenigingen, stichtingen die mensen in nood helpen, zorginstellingen die wel extra geld kunnen gebruiken of een specifieke activiteit te organiseren, etc. De opbrengst en de uiteindelijke doelen zullen worden vermeld in de Polderbode! Coen Zuurbier en Pauline Kauffmann, de coördinatoren van de kledingactie, zijn alweer bezig met de voorbereiding voor 10 november. “Ik kijk uit naar wederom een gezellige dag voor het goede doel met een hoge opbrengst”, aldus Coen Zuurbier. ”Helpt u mee?”