Rotary 4-Daagse 2019

Traditiegetrouw was Rotary Club Arnhem-Huissen ook dit jaar weer present op De Hoeve in Huissen om de wandelaars tijdens eerste dag van de 4-Daagse te voorzien van de nodige brandstof. Tegen een geringe vergoeding van Euro 1 waren koffie, thee, bouillon, frisdranken, broodjes en appeltaart verkrijgbaar. Naast een versnapering biedt de Rotary Club ook een rustplaats. Beschermd tegen de zon even uitrusten op en tussen de hooibalen.

De opbrengst komt dit jaar geheel ten goede aan de tuin van Sancta Maria. Daar worden bloembakken geplaatst waar de bewoners zelf bloemen of kruiden kunnen kweken, onderhouden en gebruiken.

Speciale dank aan de sponsoren: AH, Coop en Hema Huissen, de clubleden en een aantal van hun partners. Dankzij ieders inzet is er een mooi bedrag beschikbaar voor Sancta Maria.