Wijnproeverij

WIJNPROEVERIJ

Rotaryclub Arnhem-Huissen
organiseert jaarlijks een goede doelen wijnproeverij

Waarom Omdat mooie wijn uw aandacht verdient, maar ook omdat u met de aankoop van deze wijnen de Stichting Ontwikkelingssamenwerking Lingewaard ondersteunt.

Sponsor Wijnhandel Appeldoorn uit Velp is de sponsor van deze proeverij. Appeldoorn doneert 1 euro per verkochte fles. U koopt, niet onbelangrijk, de wijnen tegen de normale winkelprijzen. Bestelt u 24 fl. of meer (mag gesorteerd), dan geeft onze sponsor u ook nog een extra korting en worden de wijnen gratis thuisbezorgd.

Wijnen
Op tafel staan: schenkwijnen, dinerwijnen en prachtige wijnen voor de feestdagen.
Combineer een gezellige wijnproefmiddag met de aankoop van wijnen die u zich voor de komende feestdagen toch zou gunnen. Vinoloog Gita Holland, lid van onze Rotaryclub, zal de proeverij begeleiden.

Wie
Wij verheugen ons op een gezellige middag met u en uw partner en al uw
vrienden, familie, buren, kantoorgenoten en andere wijnliefhebbers, want een goede verkoop betekent extra opbrengst voor het goede doel.

Herberg “de Hoeve”,  Hoeve 31  6851 ER  Huissen

RC Arnhem/Huissen