1. Wijnproeverij 2021uitnodiging

2. Bollen poten en tuinaanpak

3. Rotary activiteiten tijdens de Corona-crisis

Rotary Club Arnhem-Huissen tijdens de Corona-crisis (Covid-19)

4. Wandelen voor Water

Rotary Club Arnhem-Huissen verslag Wandelen voor Water 12 maart 2020

5. "End Polio Now" Tulpenbollen Actie

"End Polio Now" Tulpenbollen Actie. Ieder jaar doet de Rotaryclub Arnhem-Huissen mee met de “End Polio Now” Tulpenbollenactie. Het doel van de actie is om geld in te zamelen tot het doel “een wereld vrij van polio”, bereikt is.

6. Vlielandkamp

Al sinds 1972 organiseert de Stichting Rotary Vlielandkamp jaarlijks het vakantiekamp voor kinderen die, om uiteenlopende redenen, zonder het kamp niet met vakantie kunnen. Meer dan honderd kinderen in de leeftijd van 8 tot en met 10 jaar gaan, verdeeld over twee perioden van acht dagen, mee naar het eiland Vlieland en hebben daar een onvergetelijke vakantie.

7. Vierdaagse Brunch

Bij de doorkomst van de Nijmeegse Vierdaagse tikt de stoet mensen ook altijd Huissen aan. Hier staat de Rotaryclub Arnhem-Huissen altijd klaar met versnaperingen.

8. Rotary 4-Daagse 2019

Traditiegetrouw was Rotary Club Arnhem-Huissen ook dit jaar weer present op De Hoeve in Huissen om de wandelaars tijdens eerste dag van de 4-Daagse te voorzien van de nodige brandstof.

9. Rotary-huisbijeenkomst 30 juli 2019

Tijdens de vakantieperiode in juli/augustus komen de clubleden twee keer bij elkaar tijdens een zogenaamde huisbijeenkomst.

10. Stadsquiz Huissen

De Stadsquiz Huissen heeft een eigen plaats heeft veroverd binnen het scala aan Huissense hoogtijdagen en dat het van meerwaarde voor de Huissense gemeenschap. Tevens levert het een bijdrage aan goede doelen die aangedragen worden door de deelnemers zelf.